Drukuj

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z ubieganiem się o świadczenie z pomocy społecznej

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE . Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO)

 

Administratorem Państwa danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Tułowicach ul. Porcelanowa 8 (dalej: Administrator). Można się z nami kontaktować w następujący sposób:

Mogą się Państwo kontaktować również z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych:

Kontakt z inspektorem ochrony danych jest  możliwy wyłącznie w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, a inspektor ochrony danych nie posiada i nie udziela informacji dotyczących zasad ubiegania się o świadczenia i przyznawania  świadczeń .

Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu przyjęcia wniosku, oraz dokumentowania i załatwienia sprawy, z którą się Państwo do nas zwracają,

Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych stanowi:

Dostęp do Państwa danych będą miały jedynie podmioty ściśle współpracujące z Administratorem w oparciu o zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych,  dostawcy usług hostingowych, doradczych, w tym prawniczych, obsługi technicznej i serwisowej w zakresie IT, operatorzy pocztowi oraz podmioty i instytucje których dostęp do danych możliwy jest w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. 

Przysługuje Państwu:

Informujemy, że podanie danych jest niezbędne, w celu załatwienia sprawy.

Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów  prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. przez okres 10 lat  licząc od momentu zakończenia sprawy